ხარისხის უზრუნველყოფის სახელმძღვანელო
განახლების თარიღი: 2024-11-07
1. მიზანი
1.1 ეს ხარისხის უზრუნველყოფის სახელმძღვანელო ადგენს სტანდარტებს ადვოკატებისთვის, რომლებიც იურიდიულ მომსახურებას უწევენ კლიენტებს iuristi.ge-ის მეშვეობით, რათა უზრუნველყოფილ იქნას მაღალი ხარისხის იურიდიული მომსახურება ყველა კლიენტისთვის.
2. ადვოკატების კვალიფიკაცია
2.1 ვერიფიკაცია: ყველა ადვოკატმა უნდა წარმოადგინოს მოქმედი ადვოკატთა ასოციაციის წევრობისა და სპეციალიზაციის დამადასტურებელი საბუთი.
2.2 გამოცდილება: ადვოკატებს უნდა ჰქონდეთ მინიმუმ 1 წლიანი შესაბამისი გამოცდილება თავიანთ პრაქტიკის სფეროებში.
2.3 განგრძობითი განათლება: ადვოკატებმა უნდა დააკმაყოფილონ საქართველოს ადვოკატთა ასოციაციის მიერ დადგენილი განგრძობითი იურიდიული განათლების მოთხოვნები.
3. კლიენტთან კომუნიკაცია
3.1 რეაგირების დრო: ადვოკატებმა უნდა უპასუხონ კლიენტების თავდაპირველ შეკითხვებს მაქსიმუმ ერთი საათის განმავლობაში სამუშაო დღეებში.
3.2 განახლებები: ადვოკატებმა კლიენტებს უნდა მიაწოდონ საქმის განახლებები მინიმუმ ყოველ 7 დღეში ერთხელ ან მნიშვნელოვანი მოვლენების შემთხვევაში.
3.3 სიცხადე: ყველა კომუნიკაცია უნდა იყოს ნათელი, ლაკონური და კლიენტისთვის გასაგებ ენაზე.
4. მომსახურების მიწოდება
4.1 დროულობა: ადვოკატებმა უნდა დაიცვან ყველა ვადა, რომელიც შეთანხმებულია კლიენტებთან ან დადგენილია სასამართლოების მიერ.
4.2 საფუძვლიანობა: ყველა იურიდიული სამუშაო უნდა იყოს ყოვლისმომცველი და მოიცავდეს კლიენტის საკითხის ყველა ასპექტს.
4.3 ხარისხის კონტროლი: ადვოკატებმა უნდა დანერგონ ყველა მნიშვნელოვანი დოკუმენტისა და რჩევის შიდა განხილვის სისტემა.
5. კლიენტის კმაყოფილება
5.1 უკუკავშირი: კლიენტები წახალისებული იქნებიან, რომ მიაწოდონ უკუკავშირი ყოველი დავალების შემდეგ.
5.2 მინიმალური შეფასება: ადვოკატებმა უნდა შეინარჩუნონ მინიმალური საშუალო შეფასება 4.3 5 ვარსკვლავიდან.
5.3 უკუკავშირზე რეაგირება: ადვოკატებმა პროფესიონალურად უნდა უპასუხონ ნებისმიერ უარყოფით უკუკავშირს 3 სამუშაო დღის განმავლობაში.
6. ეთიკური სტანდარტები
6.1 შესაბამისობა: ადვოკატები უნდა იცავდნენ პლატფორმის ეთიკის კოდექსს და საქართველოს ადვოკატთა ასოციაციის ადვოკატთა პროფესიული ეთიკის წესებს.
6.2 ინტერესთა კონფლიქტის შემოწმება: ადვოკატებმა უნდა ჩაატარონ საფუძვლიანი ინტერესთა კონფლიქტის შემოწმება ნებისმიერი ახალი კლიენტის მიღებამდე.
7. დოკუმენტაცია და ჩანაწერების წარმოება
7.1 კლიენტის ფაილები: ადვოკატებმა უნდა აწარმოონ ორგანიზებული და სრული კლიენტის ფაილები.
7.2 დავალების წერილები: ყველა მომსახურებისთვის უნდა იყოს უზრუნველყოფილი ნათელი დავალების წერილები.
7.3 ანგარიშსწორება: კლიენტებს რეგულარულად უნდა მიეწოდოთ დეტალური, პუნქტობრივი ანგარიში.
8. ტექნოლოგია და უსაფრთხოება
8.1 პლატფორმის ცოდნა: ადვოკატებმა უნდა აჩვენონ პლატფორმის ფუნქციების გამოყენების კომპეტენცია.
8.2 მონაცემთა უსაფრთხოება: ადვოკატებმა უნდა გაატარონ შესაბამისი ზომები კლიენტის მონაცემთა დასაცავად.
9. სპეციალიზაცია და ექსპერტიზა
9.1 ზუსტი წარმოდგენა: ადვოკატებმა თავიანთ პროფილებში ზუსტად უნდა წარმოადგინონ თავიანთი ექსპერტიზის სფეროები.
9.2 რეფერალები: ადვოკატებმა მათი ექსპერტიზის მიღმა არსებული საქმეები უნდა გადაამისამართონ პლატფორმაზე შესაბამის სპეციალისტებთან.
10. ხელმისაწვდომობა და ვალდებულება
10.1 კალენდრის მართვა: ადვოკატებმა პლატფორმაზე მუდმივად უნდა განაახლონ თავიანთი ხელმისაწვდომობის კალენდარი.
10.2 სამუშაო დატვირთვის მართვა: ადვოკატებმა არ უნდა მიიღონ იმაზე მეტი საქმე, ვიდრე შეუძლიათ კომპეტენტურად მართონ.
11. დავების გადაწყვეტა
11.1 კლიენტთა საჩივრები: ადვოკატებმა სწრაფად და პროფესიონალურად უნდა სცადონ კლიენტთა საჩივრების მოგვარება.
11.2 მედიაცია: გადაუჭრელი დავები შეიძლება დაექვემდებაროს მედიაციას პლატფორმის დავების გადაწყვეტის პროცესის მეშვეობით.
12. შესრულების მონიტორინგი
12.1 რეგულარული შემოწმება: პლატფორმა რეგულარულად შეაფასებს ადვოკატების მუშაობას კლიენტთა უკუკავშირის, რეაგირების და ამ სახელმძღვანელო პრინციპების დაცვის საფუძველზე.
12.2 გაუმჯობესების გეგმები: ადვოკატებს, რომლებიც ვერ აკმაყოფილებენ სტანდარტებს, შეიძლება მოეთხოვოთ გაუმჯობესების გეგმების შესრულება.
13. მუდმივი გაუმჯობესება
13.1 უკუკავშირის გათვალისწინება: ადვოკატებმა მუდმივად უნდა გააუმჯობესონ თავიანთი მომსახურება კლიენტთა უკუკავშირისა და პლატფორმის შემოთავაზებების საფუძველზე.
13.2 საუკეთესო პრაქტიკა: ადვოკატები წახალისებული არიან, გაუზიარონ საუკეთესო პრაქტიკა პლატფორმის საზოგადოებას.
14. შესაბამისობა და აღსრულება
14.1 შეთანხმება: ყველა ადვოკატი უნდა დაეთანხმოს ამ სახელმძღვანელო პრინციპებს პლატფორმაზე მონაწილეობის მისაღებად.
14.2 აუდიტი: პლატფორმა იტოვებს უფლებას, ჩაატაროს შემთხვევითი აუდიტი შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად.
14.3 შედეგები: ამ სახელმძღვანელო პრინციპების შეუსრულებლობამ შეიძლება გამოიწვიოს გაფრთხილებები, შეჩერება ან პლატფორმიდან გაძევება.
15. ცვლილებები
15.1 განახლებები: ეს სახელმძღვანელო პრინციპები შეიძლება პერიოდულად განახლდეს. ადვოკატებს ეცნობებათ ნებისმიერი ცვლილების შესახებ და უნდა დაეთანხმონ პლატფორმის გამოყენების გაგრძელებას.